2015. december 31., csütörtök

Örömömre szolgál 18


  • hogy Pannival a héten kétszer is együtt lehettünk délután, ugriparkban voltunk. Egy csomót ugrizott, mászott, futkároztunk, hemperegtünk a szőnyegen, nevettünk. És ezt két egymást követő napon is.
  • hogy befejeztem Becky történetét a tesójával, és most már követem a babás sztoriját, már a kezdés is kecsegtető,
  • hogy Reni barátnőm nálunk volt egy napot, remélem jön még, 
  • hogy Kriszta kölcsibe adta(  még tegnap nyugi, a szilveszteri és újévi szokások azt mondják ezen a napon nem adjunk semmit és ne kérjünk semmit kölcsibe)  az Ennál zöldebb nem lesz című könyvet, akinek szerzője Via. Már alig várom, hogy elolvassam, 
  • hogy szép ajándékokat kaptunk, 
  • hogy Tamás ma korán (ebben a a pillanatban lépett be az ajtón) hazajöhetett a munkából,
  • hogy kihajtott az egyik orchideabimbóm a soook közül, 
  • hogy Karácsonykor ismét összült a család( bár két ember hiányoltam), 
  • házi gyümölcsturmixot készíteni és inni, férjecském is örült neki, 
  • Karácsony után egy nappal is karácsonyi képeslapot kapni, 
  • naponta többször elmemni a karácsonyfánk mellett és csak  úgy nézni, 
  • hogy férjecském karácsonyfa alakúra ragasztotta fel az izzósort az ablakra, 
  • finom gyertyaillat a lakásban,
  • új receptet kipróbálni,
  • újra megnézegetni az ajándékainkat.








Erre sok próbálkozás után futás közben fel is ugrott.


Az orchideám.:-) Már készülőben a küvetkező bimbók, és pár nemsokára ki is nyitódik.



Az új kipróbált recept: sajto háromszögek. A recept itt található. Az esti programhoz sütöttem ropinak, pezsgő lehűtve,  szilveszteri társasjátékról gondoskodva, én még megtóldottam pár kiegészítő leg-kel, és már csak a szendvicskenőt kell elkészítenem.



 Ez volt  a 2015-ös év utolsó örömömre szolgál bejegyzése.





Nincsenek megjegyzések: